♥my korean world ♥

welcome

♥my korean world ♥
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سوپر جونیور

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ

بیوگرافی سوپر جونیور



سال 2002:ورود اعضا به کمپانی اس.ام

در سال 2001 دونگهه و لیتوک در گروهی پنج نفره عضو بودند که لیتوک لیدر ان گروه بود ولی این گروه در سال 2002 از هم پاشیده شد و لیتوک و دونگهه 
توسط کمپانی اس.ام جذب شدند در همان سال اس.ام برنامه ی استعداد یابی ترتیب داد و بقیه ی اعضا به جز ایونهیوک و کیوهیون انتخاب شدند کیوهیون در سال 2002 هیچ گونه امتحانی در زمینه ی موسیقی نداد ایونهیوک هم بار اولی که امتحان داد رد شد ودوباره در سال 2003 امتحان داد و موفق شد به اس.ام راه پیدا کند.
در ان سالها خبری از نام سوپر جونیور نبود کمپانی تا سال 2005 این 12 عضو را اموزش میداد قرار بود بعد از بیرون دادن البوم اول هر عضوی که طرفدار 
بیشتر را جذب کرد انتخاب شود و بین گروه های دیگر اس.ام تقسیم شود.

گفته های لیتوک، لیدرگروه در سال 2011 درباره ی اغاز کار گروه:

(در واقع اون موقع سوپر جونیور یه گروه قراردادی بود ما نباید زیاد به هم وابسته می شدیم چون قرار بود از هم جدا بشیم هرکس سعی می کرد کارشو به 
بهترین نحو انجام بده اون 3سال سخت ترین سال های زندگی ما بود جوری که رنج کشیدن همدیگه رو می دیدیم ولی هیچکس کاری از دستش بر نمیومد....)



سال 2005: بیرون دادن اولین البوم سوپر جونیور

بعد از بیرون دادن البوم اول تعداد طرفداران بیش از اون چیزی بود که اس.ام بهش فکر میکرد پس تصمیم گرفت سوپر جونیور رو از حالت قرار دادی در بیاره 
و اونها رو به یه گروه ثابت تبدیل کنه....
این اولین قدم این گروه به سمت جلو بود...گروه های خیلی معروفی در اون زمان بودن که رویارویی با اون ها سوپر جونیور رو به لرزه در میاورد مثل ss501 و tvxq ولی با این حال اونا دست از تلاش کردن برنداشتن و به راه خودشون ادامه می دادن.


اول سال 2006:ورود کیوهیون به گروه

در سال 2006 چو کیوهیون به عنوان یک عضو قراردادی به سوپر جونیور اضافه شد پذیرفتن کیوهیون در ابتدا برای بقیه ی اعضا خیلی سخت بود
یکی از خاطرات کیوهیون درباره ی اوایل ورودش به سوپر جونیور:

(حقیقتش من میدونستم که وقتی وارد این گروه بشم پذیرفتن من براشون خیلی سخته ولی واقعا دوست داشتم عضوی از اونا باشم پس تصمیم گرفتم با سختی هایی که در راه دارم مبارزه کنم....
من تا شش ماه بعد از ورود به گروه اتاقی نداشتم...از هرکسی که می پرسیدم باید کجا بخوابم بهم می گفتن هر جا که خواستی می تونی بخوابی...شاید باورتون نشه من تا شش ماه وسایلم رو باز نکردم که بخوام اونا رو بچینم چون هر چند روز یک یکبار اتاقمو عوض می کردم...اوایل سال 2006 سوپر جونیور اولین جایزه رو گرفت ولی چون من توی اون البوم نبودم و هیچ کمکی بهشون نکرده بودم نمی تونستم از خوشحالی گریه کنم با خودم فکر می کردم اگه الان گریه کنم همه منو به یه چشم دیگه نگاه میکنن پس تحمل کردم وقتی به پشت صحنه رفتیم بچه ها هنوزم داشتن گریه می کردن منم همیجور گوشه ی اتاق ایستاده بودم و نگاهشون می کردم که یه دفعه لیتوک منو بغل کرد و گفت: کیو توهم خیلی زحمت کشیدی...اون موقع هرچی تا قبلش تحمل کرده بودم ریختم بیرون و شروع کردم به گریه کردن....اون موقع بود که حس کردم یه عضو از سوپر جونیورم!)


اواسط سال 2006:مرگ پدر دونگهه

مرگ پدر دونگهه در سال 2006 به همه ی اعضا شوک بزرگی وارد کرد چون بچه ها خیلی با پدر دونگهه صمیمی بودن این حادثه اتفاق عظیمی برای سوپر 
جونیور بود روحش شاد و یادش گرامی باد.


اوایل سال 2007: تصادف وحشتناک اعضا

در سال 2007 سوپر جونیور کمکم داشت جون می گرفت و به سمت بالا سعود می کرد در یکی از روزها وقتی چند تن از اعضا 
(لیتوک،یسونگ،شیندونگ،ایونهیوک و کیوهیون) در راه بازگشت از برنامه ای رادیویی بودند راننده ماشین در طول مسیر به خواب رفته و باعث شد ماشین چپ کند در این حادثه یسونگ هیچ صدمه ای ندید ایونهیوک و شیندونگ هم به صورت بسیار جزئی زخمی شدند ولی شیشه ی ماشین از شکم لیتوک رد کرده بود و از کمرش بیرون امده بود طوری که 170 تا بخیه خورد کیوهیون هم که شیشه لوله تنفسی او را پاره کرده بود به بیمارستان منتقل شدند و لیتوک 
بعد از گذشت 3 ماه به گروه بازگشت و کیوهیون بعد از 7 ماه....
(تا چند وقت دیگه در همین مورد یه مطلب کامل میزارم)

سال 2009: نقطه ی اوج سوپر جونیور با البوم sorry sorry و رفتن کانگین به سربازی

البوم sorry sorry منجی سوپر جونیور بود که متن انرا لی دونگهه و اهنگسازی انرا لیتوک انجام داد. سوپر جونیور با این البوم توانست tvxq را 
کنار بزند 48 هفته ی پیاپی در موزیک بانک اول شود جایزه ی m-net موزیک اوارد و گلدن دیسک اوارد را ازان خود کند و سرانجام مقام هشتم را در موزیک جهان کسب کند.

اینم لینک آهنگ sorry sorry (حتما ببینید)

سال 2010:سال جهانی شدن سوپر جونیور به صورت رسمی

در سال 2010 بعد از انتشار البوم بونامانا سوپر جونیور به جمع هنرمندان جهانی پیوست ولی به دلایلی نتوانست گلدن 
دیسک اوارد را ازان خود کند که این موضوع شک بزرگی برای طرفداران این گروه بود به همین خاطر طرفداران چینی انها یک گلدن دیسک واقعی به وزن 25 کیلوگرم برای انها ساختند و به سوپر جونیور هدیه دادند.


سال 2011: البوم mr simple و رفتن هیچول به سربازی

بازگشت سوپر جونیور با البوم mr simple بسیار باشکوه بود سبک تصویر موزیک ویدیو با البوم های قبل بسیار فرق میکرد و همین باعث شد که سوپر 
جونیور به بهترین گروه پسر در جهان تبدیل شود و مقام خود را از هشتم به سوم در جدول رده بندی هنرمندان جهان تغییر دهد.

منبع:http://kim-ss501.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷
sajad dostmohammadi

نظرات  (۱)

ممنون که به وبم اومدی خوشحال شدم
پاسخ:
خواهش میکنم.واقعا وبت عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی